MUDr. Marcela Valachovičová

MUDr.Marcela Valachovičová ukončila V roce 2005 studium na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Od roku 2005 pracovala jako lékařka na Neurologické klinice LF UP v Olomouci a Oddělení Urgentního příjmu v Olomouci, kde získala zkušenosti zejména s diagnostikou a léčbou neurodegenerativních onemocnění a s akutní neurologií. Specializovanou způsobilost v oboru neurologie získala v roce 2010.
MUDr. Marcela Valachovičová pracovala jako neurolog na neurologických ambulancích v Praze zejména na klinice JL-AS,s.r.o pod vedením paní profesorky MUDr. Hany Krejčové, DrSc., a docenta MUDr. Jána Leštáka,CSc , kde získala bohaté zkušenosti nejen z neurologické ambulantní praxe , ale i z oboru neurooftalmologie. V Institutu neuropsychiatrické péče v Praze se věnovala zejména onemocněním na pomezí neurologie a psychiatrie a samotné neuropsychiatrii.
Kromě jiných se účastní řady odborných kurzů myoskeletální medicíny, duplexní neurosonografie a elektromyografie. Je členem České neurologické společnosti ČLS JEP a sekce pro diagnostiku a léčbu bolesti hlavy ČNS ČLS JEP. Podílí se na několika klinických studií zaměřených zejména na moderní léčbu migrény a epilepsie.

Objednat se můžete také telefonicky

Neurologické problémy se nevyplatí odkládat. Rádi vám nabídneme termín v naši ordinaci

Kdy navštívit neurologa

Neurologie pokrývá mnohem větší záběr krátkodobých a chronických obtíží. Zde je výčet těch nejběžnějších.

Bolesti hlavy

Poruchy kognice

Poruchy spánku

Poruchy hybnosti

Polyneuropatie

Roztroušená skléroza

Kde nás najdete?

Naši neurologickou ambulanci najdete v centru Berouna. Stanice MHD Bezručova.

Objednávka

Odesláním souhlasím se zpracování osobních údajů