Neurologická ambulance nabízí komplexní diagnostiku a léčbu neurologických onemocnění.

Protože cévní onemocnění mozku jsou třetí nejčastější příčinou úmrtí a nejčastější příčinou invalidity v ČR, v naší ordinaci se zaměřujeme na preventivní a diagnostické vyšetřování stavu extra, – intrakraniálních mozkových tepen, vyhodnocujeme cévně-vaskulární rizika a efekt stávající antiagregační terapie, nebo indikujeme operační řešení.

Protože sedavé zaměstnání a manuální práce významně urychluje proces degenerace intervertebrálních disků a zvyšuje riziko výhřezu plotýnky a stále více postihuje mladé pacienty v produktivním věku, zaměřujeme se jak na prevenci bolesti zad a prevenci degenerativních onemocnění páteře, tak na jejich komplexní diagnostiku a léčbu / indikujeme pacienty k CT a MRI vyšetření páteře, EMG vyšetření nervových kořenů, vedeme léčbu neuropatické bolesti, edukujeme pacienty v správné ergonomii práce za počítačem nebo při manuální práci a v cvičení/.

Indikujeme speciální obstřiky pod CT kontrolou, kaudální blokády, nebo vyšetření v centrum pro léčbu bolesti.

Spolupracujeme s pracovišti Fyzioterapie a rehabilitace. V indikovaných případech při nevyhnutelnosti operace páteře, spolupracujeme se špičkovými neurochirurgickými pracovišti v Praze.

Protože bolesti hlavy a zejména migrény jsou nejčastějším neurologickým onemocněním v Europě vůbec, vedeme komplexní diagnostiku a léčbu bolesti hlavy, indikujeme pacienty k profylaktické léčbě, a v indikovaných případech i k velice účinné, bezpečné a nejmodernější léčbě migrény, a to léčbě monoklonálními protilátkami, kdy spolupracujeme s Centrama pro diagnostiku a léčbu bolesti hlavy v Praze.

• Víte že, bolesti páteře jsou nejčastějším civilizačním onemocněním v ČR?
  • Víte že, nejčastějším neurologickým problémem v Europě vůbec jsou bolesti hlavy a to zejména migrény ?
  • Víte že, cévní mozkové příhody jsou třetí nejčastější příčinou úmrtí a nejčastější příčinou invalidity v ČR?
  • Cévní mozkové příhody, migrény a bolesti páteře trápí stále více lidí v produktivním věku. Mají významný vliv na běžné denní aktivity a pracovní výkonost.
  • Komplexní diagnostika a adekvátní léčba zlepšuje dopad na životní komfort.

Proto Jsme tady pro Vás. Neváhejte se objednat již dnes

Přijímáme nové pacienty i bez doporučení k vyšetření.

Kdy vyhledat neurologa

• bolesti páteře
  • bolesti hlavy, migrény
  • závratě, poruchy rovnováhy